Πληροφορίες συναλλαγών

Πολιτική αναλήψεων

Στο πλαίσιο της δέσμευσής μας να παρέχουμε στους πελάτες μας υπηρεσίες πραγματικά ανώτερης ποιότητας, η Xtrade (η "Εταιρεία" ή "εμείς") θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια, προκειμένου να διασφαλίζεται ότι τα αιτήματα ανάληψης θα διεκπεραιώνονται γρήγορα και αποτελεσματικά. Για προστασία από απάτη, ενδέχεται να ζητήσουμε πρόσθετες πληροφορίες. Χρησιμοποιούμε κορυφαίες τεχνολογίες ασφαλείας και κρυπτογράφησης, οι οποίες διασφαλίζουν την ασφάλεια των συναλλαγών και των χρηματοοικονομικών πληροφοριών.
*Λάβετε υπόψη ότι ο λογαριασμός σας θα πρέπει να επαληθευτεί πλήρως πριν από τη διαδικασία ανάληψης. Μια λίστα με τα απαιτούμενα έγγραφα είναι διαθέσιμη εδώ. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει μερικά πρόσθετα έγγραφα.
Τα απαιτούμενα έγγραφα:
  1. Δελτίο ταυτότητας που έχει εκδοθεί από το κράτος/Διαβατήριο
  2. Αποδεικτικό διεύθυνσης
  3. Αξιολόγηση καταλληλότητας

Διαδικασία ανάληψης

Εάν έχετε ανοιχτές θέσεις, δεν θα μπορείτε να κάνετε ανάληψη του συνολικού διαθέσιμου υπολοίπου σας. Απαιτείται ένα ελάχιστο ποσό για την τήρηση ενός περιθωρίου ασφαλείας.
(Διαθέσιμο υπόλοιπο – Περιθώριο ασφαλείας) και περιθώριο >= 1% = Μέγιστο ποσό ανάληψης

Απαιτούνται έως και πέντε ημέρες για τη διεκπεραίωση των αιτημάτων ανάληψης. Ενδέχεται να παρουσιαστούν καθυστερήσεις πέρα από τον έλεγχό μας, οι οποίες μπορεί να οφείλονται σε μεθόδους πληρωμής αναλήψεων τρίτων (δηλ. η εταιρεία έκδοσης της πιστωτικής κάρτας, η τράπεζα που πραγματοποιεί το έμβασμα ή ενδιάμεσες τράπεζες ενδέχεται να προκαλέσουν καθυστέρηση της μεταφοράς χρημάτων, η οποία, σε ακραίες περιπτώσεις, μπορεί και να φτάσει τις 3 εβδομάδες).

Πώς μπορώ να υποβάλω ένα αίτημα ανάληψης;

  1. Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας στο Xtrade
  2. Κάντε κλικ στην επιλογή "Ανάληψη" στην κύρια σελίδα
  3. Συμπληρώστε το ποσό και υποβάλετε το αίτημα κάνοντας κλικ στο κουμπί "ανάληψη"
  4. Για να ολοκληρώσετε το αίτημα, εκτυπώστε μια φόρμα ανάληψης, υπογράψτε την και στείλτε την στη διεύθυνση withdrawals@xtrade.com ή μέσω φαξ στο:+357 25030429
  5. Όταν ολοκληρωθεί το αίτημα, οι πληροφορίες σας θα προωθηθούν σε εμάς για επεξεργασία.Θα λάβετε μια επιβεβαίωση μέσω email για το αίτημα ανάληψης που υποβάλατε.

*Σημειώστε ότι ο λογαριασμός σας θα πρέπει να επαληθευτεί πλήρως πριν από τη διαδικασία ανάληψης. Μια λίστα με τα απαιτούμενα έγγραφα είναι διαθέσιμη εδώ. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει μερικά πρόσθετα έγγραφα.

**Η ανάληψή σας θα διεκπεραιωθεί μέσω της ίδιας μεθόδου που χρησιμοποιήθηκε για την κατάθεση. Εάν κάνετε κατάθεση μέσω πιστωτικής κάρτας, οποιαδήποτε ποσά ανάληψης θα επιστραφούν στη συγκεκριμένη πιστωτική κάρτα. Ομοίως, αν μια κατάθεση πραγματοποιηθεί μέσω τραπεζικής μεταφοράς, οι αναλήψεις θα μεταφερθούν πίσω στον τραπεζικό λογαριασμό σας. Άλλες καταθέσεις που πραγματοποιούνται μέσω ηλεκτρονικού πορτοφολιού (e-wallet) θα επιστρέφονται ως τραπεζική μεταφορά ή μέσω ηλεκτρονικού πορτοφολιού Skrill/Netteler.

***Όλα τα κέρδη θα επιστρέφονται μέσω τραπεζικής μεταφοράς. (Ένα ποσό κέρδους κάτω των 150 δολαρίων μπορεί να μεταφερθεί μέσω άλλης εγκεκριμένης από την Εταιρεία μεθόδου, σύμφωνα με τους κανονισμούς).

Πώς μπορώ να ελέγξω την κατάσταση του αιτήματος ανάληψης;

  1. Κάντε κλικ στις Επιλογές λογαριασμού > Διαχείριση κεφαλαίων > Αιτήματα ανάληψης.




  2. Θα εμφανιστεί ένα νέο αναδυόμενο παράθυρο με όλες τις λεπτομέρειες της ανάληψής σας.

*Σημειώστε ότι μπορείτε να ακυρώσετε το αίτημα οποιαδήποτε στιγμή ενώ βρίσκεται "σε εκκρεμότητα"

Γιατί απορρίφθηκε ένα αίτημα ανάληψης;

  • Ο λογαριασμός σας επαληθεύτηκε πλήρως.
  • Δεν λάβαμε υπογεγραμμένη φόρμα ανάληψης.
  • Μια φόρμα ανάληψης δεν φέρει χειρόγραφη υπογραφή, λάβαμε μόνο ένα μέρος της ή αναγράφει ημερομηνία ανάληψης που έχει ήδη απορριφθεί
  • Δεν μπορέσαμε να μεταφέρουμε κεφάλαια στα στοιχεία τραπέζης/ηλεκτρονικού πορτοφολιού (e-wallet) που παρασχέθηκαν ή δεν λάβαμε τα σωστά στοιχεία.

Χρεώσεις ανάληψης

Η Xtrade δεν επιβάλλει χρεώσεις για τη διεκπεραίωση των αναλήψεων. Το συνολικό ποσό ανάληψης θα μεταφερθεί στον τραπεζικό λογαριασμό, την πιστωτική/χρεωστική κάρτα ή το ηλεκτρονικό σας πορτοφόλι (e-wallet), ωστόσο, η τράπεζα ή/και οι ενδιάμεσες τράπεζες ενδέχεται να επιβάλουν χρεώσεις διεκπεραίωσης. Δεν λαμβάνουμε καμία ευθύνη για τέτοιες χρεώσεις.

Υποστήριξη πληρωμών

Η ομάδα υποστήριξης πελατών μας είναι έτοιμη να σας βοηθήσει με τυχόν ερωτήσεις που μπορεί να έχετε, προκειμένου η εμπειρία σας στις ηλεκτρονικές συναλλαγές να γίνει όσο το δυνατό πιο ευχάριστη και εύκολη, 24 ώρες την ημέρα, 5 ημέρες την εβδομάδα. Επικοινωνήστε μαζί μας εάν έχετε ερωτήσεις.
Οι συναλλαγές σε CFD ενέχουν σημαντικό κίνδυνο απώλειας κεφαλαίων. Οι συναλλαγές με FX/CFD ενέχουν σημαντικά επίπεδα κινδύνου και υπάρχει η πιθανότητα να χάσετε όλο το επενδεδυμένο σας κεφάλαιο. Βεβαιωθείτε ότι έχετε κατανοήσει τους κινδύνους που υφίστανται.