Συχνές ερωτήσεις

Δείτε τις απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις

Πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε;

Περιηγηθείτε στην ενότητα υποστήριξης

Άνοιγμα λογαριασμού

  • Πώς μπορώ να ανοίξω έναν λογαριασμό συναλλαγών στην Xtrade.com;

    Επισκεφτείτε την τοποθεσία Εγγραφή, συμπληρώστε τη φόρμα και θα συνδεθείτε στο λογαριασμό συναλλαγών σας. Στο αναδυόμενο μήνυμα, θα δείτε έναν αυτόματα παραγόμενο κωδικό πρόσβασης τον οποίο πρέπει να αλλάξετε. Θα λάβετε επίσης ένα email υποδοχής με το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασής σας.

  • Πόσα πρέπει να πληρώσω για να ανοίξω έναν λογαριασμό Xtrade;

    Είναι δωρεάν. Η Xtrade δεν επιβάλλει καμία χρέωση εγγραφής.

  • Μπορώ να ανοίξω πολλούς λογαριασμούς συναλλαγών;

    Όχι. Μπορείτε να ανοίξετε μόνο έναν λογαριασμό συναλλαγών.

  • Πώς μπορώ να κερδίσω χρήματα στην πλατφόρμα;

    Πρέπει να κάνετε προσεκτικές επενδύσεις. Οι συναλλαγές σε FX και CFD ενέχουν κινδύνους απώλειας, ειδικά λόγω του χαρακτήρα μόχλευσης των συναλλαγών. Κάντε κλικ εδώ για να διαβάσετε την πλήρη προειδοποίησή μας για τους κινδύνους. Οι πληροφορίες που περιέχονται στην παρούσα τοποθεσία web και τα έγγραφα γνωστοποίησης είναι μόνο γενικής φύσης και δεν λαμβάνουν υπόψη τις προσωπικές σας συνθήκες, την οικονομική σας κατάσταση ή τις ανάγκες σας. Θα πρέπει να μελετήσετε προσεκτικά τη Σύμβαση πελάτη και να αναζητήσετε συμβουλές από ανεξάρτητους φορείς προτού αποφασίσετε εάν οι συναλλαγές στα εν λόγω προϊόντα είναι κατάλληλες για εσάς.

  • Πώς θα ξεκινήσω τις συναλλαγές;

    Αν έχετε ήδη ανοίξει έναν λογαριασμό συναλλαγών, έχετε υποβάλει τα έγγραφα ταυτοποίησής σας για επαλήθευση του λογαριασμού και έχετε κάνει μια κατάθεση, τότε είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε τις συναλλαγές.

  • Μπορώ να ξεκινήσω τις συναλλαγές ακόμη κι αν δεν έχω καθόλου εμπειρία;

    Ναι. Το Κέντρο εκπαίδευσης και η Xtrade Aκαδημία προσφέρουν εκπαιδευτικά βίντεο, ηλεκτρονικά βιβλία και άλλους πόρους κατάλληλους τόσο για αρχάριους όσο και για επαγγελματίες επενδυτές.

  • Δεν θέλω να συμπληρώσω τη φόρμα εγγραφής και να αποκαλύψω τα προσωπικά μου στοιχεία. Είναι δυνατόν;

    Ως εταιρεία που λειτουργούμε υπό ρυθμιστικό πλαίσιο —σε συμμόρφωση με πολλούς νόμους, απαιτήσεις συμμόρφωσης και διαδικασίες αποδοχής πελατών— υποχρεούμαστε να τηρούμε αρχείο πληροφοριών "Γνώρισε τον πελάτη σου" (KYC). Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να προστατεύσουμε το απόρρητο, την ασφάλεια και την ακεραιότητα των δεδομένων που σχετίζονται με την ταυτότητά σας.

  • Ποιοι χαρακτήρες εισαγωγής είναι αποδεκτοί στη φόρμα εγγραφής;

    Χρησιμοποιήστε μόνο γράμματα και αριθμούς. Αποφύγετε τη χρήση τυχόν συμβόλων κατά τη συμπλήρωσή της.

  • Θα κλείσετε το λογαριασμό μου αν έχει μηδενικό υπόλοιπο;

    Οι λογαριασμοί με μηδενικό υπόλοιπο δεν θα κλείνουν εκτός εάν το ζητήσει ο πελάτης.

  • Προσφέρετε προστασία αρνητικού υπολοίπου;

    Ναι. Τα συμφέροντα των πελατών μας είναι η βασική μας προτεραιότητα και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο με την Xtrade το υπόλοιπό σας δεν θα είναι ποτέ αρνητικό. Η προστασία αρνητικού υπολοίπου αποτρέπει τους χρήστες από το να επιβαρυνθούν με χρέος. Δυστυχώς, δεν προσφέρουν όλες οι εταιρείες συναλλαγών λιανικής forex προστασία αρνητικού υπολοίπου. Για έναν άπειρο επενδυτή, η έλλειψη κάλυψης περιθωρίου μπορεί να κάνει τη διαφορά ανάμεσα στην απώλεια της επένδυσης και μόνο, και σε μια κατάσταση στην οποία ο εν λόγω επενδυτής επιβαρύνεται με χρέος. Αυτή είναι μια λεπτή, αλλά σημαντική διαφορά. Στις συναλλαγές forex, μπορεί να είστε σε θέση να αντέξετε οικονομικά την απώλεια κεφαλαίων τα οποία έχετε την πολυτέλεια να χάσετε (ούτως ή άλλως δεν υπάρχουν τέλειοι επενδυτές που κερδίζουν πάντα). Ωστόσο, δεν είναι ποτέ αποδεκτό να επιβαρυνθείτε με χρέος, ανεξαρτήτως της εμπειρίας που διαθέτετε.

  • Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασής μου. Τι πρέπει να κάνω;

    Κάντε κλικ στην επιλογή "Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης" κάτω από το πλαίσιο σύνδεσης και ο κωδικός πρόσβασης θα σας αποσταλεί στη διεύθυνση email.

  • Πώς μπορώ να αλλάξω τον κωδικό πρόσβασής μου;

    Για να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασής σας, συνδεθείτε στο λογαριασμό Xtrade και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στις Επιλογές λογαριασμού > Αλλαγή κωδικού πρόσβασης

  • Μπορεί ο διαχειριστής του λογαριασμού μου να πραγματοποιήσει συναλλαγές αντί για μένα;

    Δεν προσφέρουμε υπηρεσίες διαχείρισης λογαριασμού. Είστε ο αποκλειστικός κάτοχος του λογαριασμού σας και ο μοναδικός υπεύθυνος λήψης αποφάσεων.

  • Πώς μπορώ να κατεβάσω την πλατφόρμα;

    Δεν χρειάζεται να κατεβάσετε τη φιλική στο χρήστη πλατφόρμα web.

  • Έχετε την πλατφόρμα MT4;

    Δυστυχώς, επί του παρόντος δεν προσφέρουμε την πλατφόρμα MT4.

  • Πώς μπορώ να ανοίξω έναν δοκιμαστικό λογαριασμό;

    Ένας δοκιμαστικός λογαριασμός ενεργοποιείται μόλις ανοίξετε έναν λογαριασμό συναλλαγών. *Υπόκειται στην απαίτηση για ελάχιστο ποσό κατάθεσης

  • Πώς μπορώ να μεταβώ από τον πραγματικό στον δοκιμαστικό λογαριασμό και αντίστροφα από την οθόνη επενδυτή;

    Από την ενότητα "Ο λογαριασμός μου" πραγματοποιήστε εναλλαγή μεταξύ της πραγματικής και της δοκιμαστικής λειτουργίας χρησιμοποιώντας το κουμπί "Εναλλαγή".

  • Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του λογαριασμού συναλλαγών και του δοκιμαστικού λογαριασμού;

    Παρόλο που όλες οι δυνατότητες και οι λειτουργίες της πραγματικής πλατφόρμας είναι διαθέσιμες και στη δοκιμαστική πλατφόρμα, οι χρήστες πρέπει να λαμβάνουν υπόψη ότι η προσομοίωση δεν μπορεί να αναπαραγάγει πιστά τις πραγματικές συνθήκες συναλλαγών στην αγορά. Μια σημαντική διαφορά είναι ότι ο όγκος συναλλαγών που εκτελούνται μέσω της προσομοίωσης δεν επηρεάζει την αγορά, ενώ στις πραγματικές συναλλαγές οι όγκοι επηρεάζουν την αγορά ειδικά όταν το μέγεθος της θέσης είναι μεγάλο.

  • Πώς μπορώ να χρηματοδοτήσω τον δοκιμαστικό λογαριασμό μου;

    Ο δοκιμαστικός λογαριασμός σας θα χρηματοδοτηθεί αυτόματα 7 ημέρες μετά την εγγραφή.

  • Για πόσο χρονικό διάστημα μπορώ να χρησιμοποιήσω έναν δοκιμαστικό λογαριασμό;

    Οι δοκιμαστικοί λογαριασμοί της Xtrade δεν λήγουν.

Μπόνους

  • Ποιους τύπους μπόνους προσφέρει η Xtrade;

    H Xtrade προσφέρει δύο τύπους μπόνους: με πίστωση και σε μετρητά.

  • Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του μπόνους με πίστωση/σε εκκρεμότητα και του μπόνους σε μετρητά;

    Ένα μπόνους σε μετρητά πιστώνεται αμέσως και κατόπιν, πρέπει να συμπληρώσετε τον απαιτούμενο αριθμό Xpoint, ενώ το αντίθετο συμβαίνει στην περίπτωση του μπόνους με πίστωση/σε εκκρεμότητα.

  • Πού μπορώ να διαβάσω περισσότερα σχετικά με τις προωθητικές ενέργειες μπόνους;

    Κάντε κλικ εδώ για να δείτε τις πιο πρόσφατες προωθητικές μας ενέργειες.

  • Δεν έλαβα το μπόνους επαλήθευσης τηλεφώνου, τι πρέπει να κάνω;

    Επικοινωνήστε με την Υποστήριξη πελατών μέσω ζωντανής συνομιλίας, email ή τηλεφώνου για να σας το πιστώσουμε στο λογαριασμό σας.

  • Τι είναι τα Xpoint;

    Ο σταθμισμένος όγκος της δραστηριότητας συναλλαγών σας εκφρασμένος σε πόντους.
    Για παράδειγμα: Αν ανοίξετε μια θέση στο ζεύγος EUR/USD που ισοδυναμεί με αξία 100.000 δολαρίων Η.Π.Α., θα λάβετε 100 XPoint στο κλείσιμο, καθώς κάθε ποσό συναλλαγής 1.000 δολαρίων Η.Π.Α. ισοδυναμεί με 1 XPoint.

  • Συμπλήρωσα τον όγκο συναλλαγών που απαιτείται για Xpoint. Γιατί δεν έχει πιστωθεί το μπόνους μου;

    Αντ' αυτού λάβατε ένα μπόνους σε μετρητά, το οποίο πιστώθηκε πριν από την συμπλήρωση του απαιτούμενου αριθμού Xpoint.

  • Δεν έλαβα το μπόνους επαλήθευσης λογαριασμού, παρόλο που ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε πλήρως.

    Επαληθεύσατε το λογαριασμό σας πριν από την πρώτη σας κατάθεση. Θα λάβετε το μπόνους επαλήθευσης λογαριασμού μόλις καταθέσετε χρήματα στο λογαριασμό σας.

Επαλήθευση λογαριασμού

  • Γιατί ζητάτε τα έγγραφά μου;

    Ως εταιρεία που λειτουργεί υπό ρυθμιστικό πλαίσιο, διεξάγουμε τις δραστηριότητές μας σύμφωνα με διάφορους νόμους κατά του ξεπλύματος χρήματος και της κλοπής ταυτότητας, καθώς και σύμφωνα με μια πληθώρα σχετικών διαδικασιών συμμόρφωσης που επιβάλλονται από τις ακόλουθες ρυθμιστικές αρχές: CySEC, ASIC και IFSC.

  • Πώς μπορώ να επαληθεύσω το λογαριασμό μου;

    Μπορείτε να ανεβάσετε τα έγγραφά σας μέσω του λογαριασμού σας:
    Επιλογές λογαριασμού > Επαλήθευση λογαριασμού ή να τα αποστείλετε μέσω email στη διεύθυνση documents@xtrade.com

  • Ποια δικαιολογητικά έγγραφα πρέπει να παρέχω;

    Σύμφωνα με τις διαδικασίες "Γνώρισε τον πελάτη σου" (KYC - Know Your Client), πρέπει να παρέχετε ένα έγχρωμο αντίγραφο ενός ισχύοντος εγγράφου που αποδεικνύει την ταυτότητά σας και μια πρόσφατη απόδειξη της διεύθυνσής σας (συμβόλαιο παροχής ηλεκτρικού ρεύματος, αερίου, νερού, τηλεφώνου, πετρελαίου, Internet ή/και καλωδιακής τηλεόρασης, κατάσταση τραπεζικού λογαριασμού), η οποία να φέρει το όνομα και τη διεύθυνσή σας και πρόσφατη ημερομηνία (εντός 3 μηνών).

  • Μπορώ να ανοίξω λογαριασμό παρέχοντας άλλο έγγραφο ταυτότητας εκτός του διαβατηρίου μου;

    Ναι. Ένα δελτίο ταυτότητας ή δίπλωμα οδήγησης σε ισχύ είναι επίσης αποδεκτό.

  • Θα λάβω ένα email ή μια ειδοποίηση που να επιβεβαιώνει την κατάσταση του λογαριασμού μου;

    Μόλις ο λογαριασμός σας επαληθευτεί πλήρως, θα λάβετε ένα αυτοματοποιημένο email το οποίο θα επιβεβαιώνει την κατάσταση του λογαριασμού σας.

  • Πώς μπορώ να ενημερώσω τα προσωπικά στοιχεία μου;

    Αν θέλετε να ενημερώσετε τη διεύθυνση email, τον αριθμό τηλεφώνου ή τη διεύθυνση κατοικίας σας, στείλτε το αίτημά σας στη διεύθυνση documents@xtrade.com μαζί με τυχόν απαιτούμενα δικαιολογητικά.

Καταθέσεις

  • Ποιο είναι το ελάχιστο ποσό κατάθεσης;

    200 δολάρια Η.Π.Α., ωστόσο η Xtrade διενεργεί κατά καιρούς προωθητικές ενέργειες προσφέροντας χαμηλότερο ελάχιστο όριο κατάθεσης.

  • Προσφέρετε μπόνους για τις καταθέσεις;

    Ναι, προσφέρουμε έως και 100% μπόνους για την κατάθεσή σας (*Ισχύουν όροι και προϋποθέσεις για τα μπόνους). Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με το προσωπικό μας μέσω ζωντανής συνομιλίας ή email.

  • Είναι δυνατόν να χάσω περισσότερα χρήματα απ' όσα έχω καταθέσει;

    Όχι, δεν είναι δυνατόν να χάσετε περισσότερα από την αρχική σας κατάθεση.

  • Ποιες επιλογές κατάθεσης προσφέρει η Xtrade;

    Πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες, τραπεζικά εμβάσματα, American Express, PayPal και πολλές άλλες επιλογές. Για αναλυτικότερες πληροφορίες, κάντε κλικ εδώ.

  • Επιβάλλετε χρεώσεις κατάθεσης;

    Η Xtrade δεν επιβάλλει καμία χρέωση για τις καταθέσεις.

  • Η κατάθεση μέσω της πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας μου απορρίφθηκε.

    Σας συνιστούμε θερμά να ελέγξετε με την τράπεζά σας, αν έχει επιβληθεί αποκλεισμός των διεθνών ή ηλεκτρονικών συναλλαγών. Ή ενδεχομένως το σύνολο του ποσού κατάθεσης είναι μεγαλύτερο από το ημερήσιο όριο της πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας σας.

  • Μπορώ να πραγματοποιήσω κατάθεση από το λογαριασμό ενός φίλου/συγγενή;

    Όχι. Δεν αποδεχόμαστε πληρωμές που πραγματοποιούνται από λογαριασμούς τρίτων. Όλες οι καταθέσεις πρέπει να πραγματοποιούνται από τον δικό σας λογαριασμό.

Πληροφορίες για τις συναλλαγές

  • Ποιο είναι το ωράριο συναλλαγών στην πλατφόρμα σας;

    Το ωράριο συναλλαγών των αγορών εκτείνεται από την Κυριακή 21:00 GMT μέχρι την Παρασκευή 21:00 GMT κατά τους μήνες στους οποίους ισχύει η θερινή ώρα. Κατά τους χειμερινούς μήνες, το ωράριο συναλλαγών εκτείνεται από την Κυριακή 22:00 GMT μέχρι την Παρασκευή 22:00 GMT. Ωστόσο, ορισμένα χρηματοπιστωτικά μέσα είναι διαθέσιμα μόνο κατά τη διάρκεια συγκεκριμένων ωρών. Για το ωράριο συναλλαγών κάθε χρηματοπιστωτικού μέσου, κάντε κλικ εδώ.

  • Γιατί η πλατφόρμα κλείνει κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου;

    Η πλατφόρμα Xtrade κλείνει το Σαββατοκύριακο, επειδή όλες οι υποκείμενες αγορές χρηματοπιστωτικών μέσων είναι κλειστές.

  • Πώς μπορώ να ξεκινήσω τις συναλλαγές;

    Χρησιμοποιήστε το Κέντρο εκπαίδευσης και λάβετε υπόψη ότι συνιστάται να μην προβείτε σε συναλλαγές μέχρι να εξοικειωθείτε πλήρως με την πλατφόρμα μας. Κατόπιν, μπορείτε απλώς να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και να ξεκινήσετε τις συναλλαγές.

  • Οι συναλλαγές ενέχουν κινδύνους;

    Οι συναλλαγές σε FX και CFD ενέχουν κινδύνους απώλειας, ειδικά λόγω του χαρακτήρα μόχλευσης των συναλλαγών. Κάντε κλικ εδώ για να διαβάσετε την πλήρη προειδοποίησή μας για τους κινδύνους. Οι πληροφορίες που περιέχονται στην παρούσα τοποθεσία web και τα έγγραφα γνωστοποίησης είναι μόνο γενικής φύσης και δεν λαμβάνουν υπόψη τις προσωπικές σας συνθήκες, την οικονομική σας κατάσταση ή τις ανάγκες σας. Θα πρέπει να μελετήσετε προσεκτικά τη Σύμβαση πελάτη και να αναζητήσετε συμβουλές από ανεξάρτητους φορείς προτού αποφασίσετε εάν οι συναλλαγές στα εν λόγω προϊόντα είναι κατάλληλες για εσάς.

  • Τι χρειάζομαι για να μπορώ να πραγματοποιήσω συναλλαγές;

    Θα χρειαστείτε έναν υπολογιστή ή μια κινητή συσκευή (που να υποστηρίζει λογισμικό iOS, Android ή Windows) με σύνδεση στο Internet υψηλής ταχύτητας και έναν λογαριασμό συναλλαγών στον οποίον έχετε καταθέσει χρήματα. Συνιστάται θερμά να χρησιμοποιήσετε τα εργαλεία του κέντρου εκπαίδευσής μας πριν από την πρώτη σας συναλλαγή.

  • Τι είναι η μόχλευση και τι ύψους μόχλευση προσφέρετε;

    Η μόχλευση επιτρέπει το άνοιγμα μιας μεγάλης θέσης συναλλαγής με μικρή κατάθεση περιθωρίου. Το ποσό της μόχλευσης που είναι διαθέσιμο σε κάθε επενδυτή διαφέρει με μεγέθυνση έως και 400:1
    Για παράδειγμα, 100:1 σημαίνει ότι μπορούν να πραγματοποιηθούν συναλλαγές συναλλαγματικών ισοτιμιών αξίας 100.000 δολαρίων Η.Π.Α. με κατάθεση περιθωρίου 1.000 δολαρίων. Η μόχλευση παρέχει τη δυνατότητα χρήσης πίστωσης για συναλλαγές ποσών μεγαλύτερων από την κατάθεσή σας.
    Να θυμάστε ότι όσο υψηλότερη είναι η μόχλευση τόσο υψηλότερος θα είναι ο κίνδυνος απώλειας του κατατεθειμένου κεφαλαίου σας. Η μόχλευση μπορεί να λειτουργήσει προς όφελός σας, αλλά και εις βάρος σας.

  • Υπάρχουν μειονεκτήματα στις συναλλαγές με μόχλευση;

    Παρόλο που η μόχλευση σάς δίνει τη δυνατότητα να διαχειριστείτε ένα μεγάλο κεφάλαιο με μικρή κατάθεση περιθωρίου, μπορεί να σας εκθέσει στον κίνδυνο μιας ασυνήθιστα υψηλής αρνητικής διακύμανσης τιμής.

  • Μπορώ να αλλάξω τη μόχλευση;

    Δεν μπορείτε να αλλάξετε την προεπιλεγμένη αναλογία μόχλευσης.

  • Τι είναι το pip;

    Το pip είναι η μικρότερη μονάδα μεταβολής στην αναλογία τιμής ενός χρηματοπιστωτικού μέσου (συναλλαγματική ισοτιμία ενός ζεύγους νομισμάτων).

  • Τι είναι το spread;

    Το spread είναι η διαφορά μεταξύ της τιμής αγοράς και της τιμής πώλησης.

  • Τι σημαίνουν οι θέσεις "long" και "short";

    Η θέση "long" (αγοράς) πραγματοποιείται όταν ο πελάτης αγοράζει ένα προϊόν, ενώ η θέση "short" (πώλησης) σημαίνει ότι ο πελάτης πωλεί το προϊόν.

  • Πώς μπορώ να υπολογίσω την αξία 1 pip;

    Ποσό νομίσματος βάσης * Pip = Αξία στο αντίπαλο νόμισμα
    Αξία 1 pip σε EUR/USD= 1 παρτίδα (100.000 €)*0,0001= 10 USD
    Αξία 1 pip σε USD/CHF= 1 παρτίδα (100.000$)*0,0001=10 CHF
    Αξία 1 pip σε EUR/JPY=1 παρτίδα (100.000 €)*0,01= 1000 JPY

  • Τι είναι η απόκλιση (slippage);

    Η απόκλιση ενδέχεται να συμβεί σε περιόδους υψηλών διακυμάνσεων στην αγορά, οι οποίες οφείλονται συνήθως σε σημαντικές ειδήσεις οικονομικού ενδιαφέροντος. Προκαλεί την εκτέλεση της θέσης σας σε διαφορετική ισοτιμία από αυτήν που καθορίσατε και το κλείσιμο στην αμέσως επόμενη διαθέσιμη τιμή.

  • Πώς μπορώ να διαχειριστώ τον κίνδυνο σε μεταβαλλόμενες αγορές;

    Ο καλύτερος τρόπος να διαχειριστείτε τον κίνδυνο στις μεταβαλλόμενες αγορές είναι να διασφαλίσετε ότι ο λογαριασμός σας θα έχει επαρκές περιθώριο ανά πάσα στιγμή. Συνιστώνται διάφορα μέτρα προφύλαξης:
    ✔ Παρακολουθήστε την κατάσταση των ανοιχτών θέσεών σας.
    ✔ Ορίστε ένα stop-loss, για να περιορίσετε τον κίνδυνο απώλειας.
    ✔ Διατηρήστε μεγαλύτερα κεφάλαια στο λογαριασμό σας από το απαιτούμενο περιθώριο.

  • Τι είναι η εντολή με όριο;

    Οι εντολές με όριο είναι εντολές take-profit για αγορά ή πώληση ενός καθορισμένου ποσού από ένα χρηματοπιστωτικό μέσο στην καθορισμένη τιμή ή σε υψηλότερη τιμή.

  • Πώς μπορώ να δω το ιστορικό συναλλαγών μου;

    Συνδεθείτε στο λογαριασμό συναλλαγών σας και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στις Επιλογές λογαριασμού > Διαχείριση κεφαλαίων > Ιστορικό κινήσεων ή "Αναφορά δραστηριότητας"

  • Τι είναι τα "Take Profit" και "Stop Loss";

    Τα "Stop loss" και "Take profit" είναι εντολές στην αγορά για το κλείσιμο μιας ανοιχτής θέσης. Με την εντολή "Stop Loss" μπορείτε να αποτρέψετε τη ζημία λόγω περαιτέρω αρνητικής διακύμανσης τιμής, ενώ με την εντολή "Take Profit" μπορείτε να εκμεταλλευτείτε μια θετική διακύμανση τιμής.

  • Πώς μπορώ να ορίσω μια εντολή Stop loss ή Take profit;
    Εμφανίστε το αναδυόμενο παράθυρο διαλόγου "Επεξεργασία θέσης":
    • Δημιουργήστε μια θέση Take Profit επιλέγοντας Κλείσιμο με κέρδος και καθορίζοντας μια ισοτιμία ή ένα ποσό ενεργοποίησης
    • Δημιουργήστε μια θέση Stop Loss επιλέγοντας Κλείσιμο με ζημία και καθορίζοντας μια ισοτιμία ή ένα ποσό ενεργοποίησης
  • Θα ειδοποιηθώ αν ο λογαριασμός μου υποβληθεί σε κάλυψη περιθωρίου;

    Η Xtrade θα ενημερώνει τους πελάτες premium για τυχόν καλύψεις περιθωρίου. Το περιθώριό σας παρακολουθείται σε πραγματικό χρόνο, παρέχοντάς σας το προνόμιο να γνωρίζετε πού βρίσκεστε κάθε στιγμή. Οι καλύψεις περιθωρίου μπορεί να προκαλέσουν κλείσιμο των ανοιχτών θέσεών σας σε περίπτωση πτώσης της διαθέσιμης κατάθεσης περιθωρίου κάτω από τις απαιτήσεις περιθωρίου για το συγκεκριμένο χρηματοπιστωτικό μέσο.

  • Ποια είναι η σημασία της ημερομηνίας λήξης στην καρτέλα "Λεπτομέρειες";

    Ορισμένα χρηματοπιστωτικά μέσα υπόκεινται σε συναλλαγές με βάση τα υποκείμενα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης. Αυτά τα μέσα έχουν συγκεκριμένη ημερομηνία λήξης στην οποία όλες οι ανοιχτές προσφορές/εντολές με όριο κλείνουν.

  • Πού μπορώ να βρω την ημερομηνία λήξης για συγκεκριμένα χρηματοπιστωτικά μέσα;

    Για τα χρηματοπιστωτικά μέσα που έχουν ημερομηνία λήξης, μπορείτε απλώς να κάνετε κλικ στην καρτέλα "Λεπτομέρειες" που σχετίζεται με το μέσο.

  • Τι είναι μια τάση;

    Μια τάση είναι η γενική κατεύθυνση μιας αγοράς ή της τιμής ενός προϊόντος. Οι τάσεις μπορεί να διαφέρουν σε διάρκεια από βραχυπρόθεσμες μέχρι ενδιάμεσες και μακροπρόθεσμες.

  • Τι σημαίνουν τα επίπεδα στήριξης και αντίστασης;

    Στην τεχνική ανάλυση, η στήριξη και η αντίσταση είναι έννοιες που περιγράφουν την τάση της κίνησης μιας τιμής προϊόντος να σταματήσει και να αντιστραφεί σε ένα προκαθορισμένο επίπεδο τιμής.

  • Τι είναι το διαθέσιμο υπόλοιπο και σε τι διαφέρει από το κεφάλαιο;

    Διαθέσιμο υπόλοιπο: Ποσό διαθέσιμο για χρήση ως αρχικό περιθώριο.
    (Κεφάλαιο) – (Χρησιμοποιούμενο περιθώριο)
    Κεφάλαιο: Καταθέσεις - Αναλήψεις+ Μπόνους+ Κλειστό P&L + Ανοιχτό P&L

  • Τι είναι το περιθώριο ασφαλείας; Πώς χρησιμοποιείται;

    Για να διατηρήσετε τη νέα σας θέση ανοιχτή, το κεφάλαιο στο λογαριασμό σας πρέπει να υπερβαίνει το συνολικό επίπεδο περιθωρίου ασφαλείας. Οι απαιτήσεις του επιπέδου περιθωρίου ασφαλείας είναι συγκεκριμένες για κάθε χρηματοπιστωτικό μέσο. Η πλατφόρμα Xtrade εμφανίζει πάντα το επίπεδο του περιθωρίου ασφαλείας για κάθε μεμονωμένο μέσο.

  • Τι είναι το P&L;

    Συνολικό κέρδος και ζημία εκφρασμένο στο βασικό νόμισμα του λογαριασμού.

  • Πού μπορώ να βρω τις ακυρωμένες θέσεις μου ή τα όριά μου;

    Κάντε κλικ στις Επιλογές λογαριασμού > Διαχείριση κεφαλαίων > Οικονομική αναφορά

  • Τι είναι ο δείκτης Υψηλό/Χαμηλό;

    Υποδεικνύει την υψηλότερη τιμή αγοράς και τη χαμηλότερη τιμή πώλησης κατά τη διάρκεια της τρέχουσας ημέρας συναλλαγών.

  • Γιατί δεν μπορώ να πραγματοποιήσω συναλλαγές;

    Μπορείτε να ξεκινήσετε συναλλαγές μόνο εφόσον έχετε επαρκείς καταθέσεις και στις ώρες κατά τις οποίες το υποκείμενο χρηματοπιστωτικό μέσο διατίθεται για συναλλαγές σε ένα χρηματιστήριο.

  • Πού μπορώ να βρω το ωράριο συναλλαγών για ένα συγκεκριμένο χρηματοπιστωτικό μέσο;

    Κάντε κλικ στις "Λεπτομέρειες" του μέσου.

  • Πώς μπορώ να μειώσω την ελάχιστη παρτίδα συναλλαγών;

    Επικοινωνήστε με την Υποστήριξη πελατών για να λάβετε άμεση βοήθεια.

  • Πώς μπορώ να προσθέσω ένα χρηματοπιστωτικό μέσο στη λίστα αγαπημένων μου;

    Κάντε κλικ στο εικονίδιο αστεριού του χρηματοπιστωτικού μέσου.

Χρεώσεις και προμήθειες

  • Τι είναι το spread;

    Το spread είναι η διαφορά μεταξύ της τιμής αγοράς και της τιμής πώλησης ενός χρηματοπιστωτικού μέσου.
    Για να δείτε την τιμή Spread για κάθε προϊόν, ανατρέξτε στη λίστα των CFD.

  • Τι είναι η χρέωση premium;

    Η διατήρηση μιας θέσης ανοιχτής μετά από μια συγκεκριμένη ώρα (περίπου 22:00GMT (21:00DST)), όπως εμφανίζεται στην οθόνη "Λεπτομέρειες" της πλατφόρμας συναλλαγών Xtrade, σάς υποβάλλει σε ένα premium χρηματοδότησης της Xtrade, το οποίο αφαιρείται από το λογαριασμό σας. Αυτό το premium θα καλύψει το κέρδος/κόστος της σχετικής χρηματοδότησης.
    Ο διακανονισμός της συναλλαγής πραγματοποιείται δύο εργάσιμες ημέρες (T+2) από την ημέρα συναλλαγής (άνοιγμα/κλείσιμο μιας θέσης). Η ημέρα του διακανονισμού ονομάζεται επίσης ημέρα αξίας.
    Για να δείτε τις χρεώσεις για Πώληση Premium και Αγορά Premium για κάθε προϊόν, ανατρέξτε στη λίστα των CFD.

  • Τι είναι η χρέωση αδράνειας;

    Επιβάλλεται χρέωση αδρανούς λογαριασμού, που ανέρχεται σε έως 10 δολάρια Η.Π.Α. το μήνα, σε λογαριασμούς της XTrade οι οποίοι είναι ανενεργοί. Ένας λογαριασμός θεωρείται ανενεργός αν δεν έχει πραγματοποιηθεί σε αυτόν καμία συναλλακτική δραστηριότητα για χρονικό διάστημα 3 μηνών.

  • Επιβάλλει η Xtrade χρεώσεις κατάθεσης/ανάληψης;

    Η Xtrade δεν επιβάλλει καμία χρέωση στη διαδικασία καταθέσεων/αναλήψεων. Ωστόσο, ενδέχεται να επιβάλλονται χρεώσεις διεκπεραίωσης από τις τράπεζες ή/και τις ενδιάμεσες τράπεζες. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για χρεώσεις τέτοιου είδους.

Αναλήψεις

  • Πώς μπορώ να υποβάλω ένα αίτημα ανάληψης;
    Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
    • Συνδεθείτε στο λογαριασμό Xtrade
    • Κάντε κλικ στην "Ανάληψη" στην κύρια σελίδα του Web Trader
    • Καταχωρήστε το ποσό και υποβάλετέ το κάνοντας κλικ στο κουμπί "Ανάληψη".
    • Για να ολοκληρώσετε το αίτημα, εκτυπώστε μια φόρμα ανάληψης, υπογράψτε την και στείλτε την στη διεύθυνση withdrawals@xtrade.com ή μέσω φαξ στο: +357 25030429
    • Όταν το αίτημά σας ολοκληρωθεί, γίνεται προώθηση των πληροφοριών σε εμάς για επεξεργασία. Θα λάβετε μια επιβεβαίωση μέσω email για το αίτημα ανάληψης που υποβάλατε.
  • Πώς μπορώ να ελέγξω την κατάσταση του αιτήματος ανάληψης;

    Κάντε κλικ στις Επιλογές λογαριασμού > Διαχείριση κεφαλαίων > Αιτήματα ανάληψης και κατόπιν θα εμφανιστεί ένα νέο αναδυόμενο παράθυρο με τις πλήρεις λεπτομέρειες των αναλήψεών σας.

  • Μπορώ να ακυρώσω το αίτημα ανάληψής μου;

    Μπορείτε να ακυρώσετε το αίτημά σας για όσο χρονικό διάστημα η κατάστασή του είναι "Σε εκκρεμότητα"

  • Γιατί απορρίφθηκε η ανάληψή μου;
    Τα αιτήματα ανάληψης ενδέχεται να απορριφθούν για έναν ή περισσότερους από τους ακόλουθους λόγους:
    • Ο λογαριασμός σας δεν έχει επαληθευτεί πλήρως. (Λάβετε υπόψη ότι ο λογαριασμός σας θα πρέπει να επαληθευτεί πλήρως πριν από τη διαδικασία ανάληψης. Μια λίστα με τα απαιτούμενα έγγραφα είναι διαθέσιμη εδώ. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει περαιτέρω έγγραφα.)
    • Δεν λάβαμε υπογεγραμμένη φόρμα ανάληψης.
    • Η φόρμα ανάληψης δεν φέρει χειρόγραφη υπογραφή, λάβαμε μόνο ένα μέρος της ή αναγράφει την ημερομηνία μιας ανάληψης η οποία έχει ήδη απορριφθεί.
    • Δεν μπορέσαμε να μεταφέρουμε κεφάλαια στα στοιχεία τράπεζας/ηλεκτρονικού πορτοφολιού (e-wallet) που παρασχέθηκαν ή δεν λάβαμε τα σωστά στοιχεία.
    • Δεν ολοκληρώθηκε ο απαιτούμενος όγκος.
  • Γιατί δεν μου επιτρέπει το σύστημα να ζητήσω ανάληψη;

    Εάν έχετε ανοιχτές θέσεις, δεν θα μπορείτε να κάνετε ανάληψη του συνολικού διαθέσιμου υπολοίπου σας. Απαιτείται ένα ελάχιστο ποσό για την τήρηση ενός περιθωρίου ασφαλείας.
    (Διαθέσιμο υπόλοιπο – Περιθώριο ασφαλείας) και περιθώριο > = 1% = Μέγιστο ποσό ανάληψης

  • Πόσος χρόνος απαιτείται για την επεξεργασία μιας ανάληψης;

    Απαιτούνται έως και πέντε ημέρες για τη διεκπεραίωση των αιτημάτων ανάληψης. Ενδέχεται να παρουσιαστούν καθυστερήσεις πέρα από τον έλεγχό μας, οι οποίες μπορεί να οφείλονται σε μεθόδους πληρωμής αναλήψεων τρίτων (δηλ. η εταιρεία έκδοσης της πιστωτικής κάρτας, η τράπεζα που πραγματοποιεί το έμβασμα ή ενδιάμεσες τράπεζες ενδέχεται να προκαλέσουν καθυστέρηση της μεταφοράς χρημάτων, η οποία, σε ακραίες περιπτώσεις, μπορεί και να φτάσει τις 3 εβδομάδες).

  • Ποιες επιλογές ανάληψης διαθέτετε;

    Η επεξεργασία της ανάληψής σας πραγματοποιείται μέσω της ίδιας μεθόδου που έγινε η κατάθεση. Εάν κάνετε κατάθεση μέσω πιστωτικής κάρτας, οποιαδήποτε ποσά ανάληψης θα επιστραφούν στη συγκεκριμένη πιστωτική κάρτα. Ομοίως, αν μια κατάθεση πραγματοποιηθεί μέσω τραπεζικού εμβάσματος, οι αναλήψεις θα μεταφερθούν πίσω στον τραπεζικό λογαριασμό σας. Άλλες καταθέσεις που πραγματοποιούνται μέσω ηλεκτρονικού πορτοφολιού (e-wallet) θα επιστρέφονται ως τραπεζικό έμβασμα ή μέσω ηλεκτρονικού πορτοφολιού Skrill/Netteler.

  • Αν το ποσό της ανάληψής μου υπερβαίνει το ποσό που έχω καταθέσει, πώς μπορώ να κάνω ανάληψη;

    Ακολουθήστε απλώς τη διαδικασία ανάληψης και τα χρήματα θα επιστρέψουν με βάση τη μέθοδο με την οποία πραγματοποιήθηκε η κατάθεση.

  • Πού μπορώ να βρω μια φόρμα ανάληψης;

    Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, επιλέξτε Επιλογές λογαριασμού > Διαχείριση κεφαλαίων > Αιτήματα ανάληψης > και κάντε κλικ στην επιλογή "Λεπτομέρειες" δίπλα στο αίτημα ανάληψης σε εκκρεμότητα.

  • Γιατί δεν έγινε δεκτή η φόρμα ανάληψής μου;

    Υπογράψτε τη φόρμα με στυλό, διότι οι εικονικές υπογραφές δεν γίνονται δεκτές.
    Βεβαιωθείτε ότι μας στέλνετε μια πλήρη φόρμα και όχι επιμέρους τμήματα. Χρειαζόμαστε την πρωτότυπη φόρμα πλήρως συμπληρωμένη, στην οποία εμφανίζεται το λογότυπο της εταιρείας μας.
    Βεβαιωθείτε ότι η ημερομηνία στη φόρμα ανάληψης είναι ίδια με την ημερομηνία κατά την οποία κάνετε την αίτηση.

  • Πόσος χρόνος απαιτείται για να λάβω τα χρήματά μου;

    Συνήθως απαιτούνται έως και 10 εργάσιμες ημέρες αν η επιστροφή των χρημάτων γίνεται μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας. Οι πληρωμές μέσω ηλεκτρονικού πορτοφολιού εμφανίζονται στο λογαριασμό σας την ίδια στιγμή κατά την οποία εγκρίνεται η ανάληψη.

Απενεργοποίηση λογαριασμού

Πώς μπορώ να απενεργοποιήσω το λογαριασμό μου?

Επικοινωνήστε με την Υποστήριξη πελατών μας για βοήθεια.

PayPal

  • Πώς μπορείτε να ανοίξετε λογαριασμό PayPal;
    1. Μεταβείτε στην τοποθεσία του PayPal στο Web και κάντε κλικ στην επιλογή 'Sign Up' (Εγγραφή) στο πάνω μέρος της σελίδας.
    2. Επιλέξτε τον τύπο του λογαριασμού που επιθυμείτε να ανοίξετε, "Personal" (Προσωπικός) ή "Business" (Επαγγελματικός) και κάντε κλικ στην επιλογή 'Continue / Next' (Συνέχεια / Επόμενο).
    3. Καταχωρήστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, δημιουργήστε έναν κωδικό πρόσβασης και κάντε κλικ στην επιλογή 'Continue / Next' (Συνέχεια / Επόμενο).
    4. Συμπληρώστε τις προσωπικές σας πληροφορίες και κάντε κλικ στην επιλογή 'Agree and Create Account' (Συμφωνώ και δημιουργία λογαριασμού).
    Προσθέστε κάρτα/πιστωτική κάρτα/συνδέστε τον τραπεζικό σας λογαριασμό.
    Ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες με βάση τη μέθοδο που επιλέξατε.
  • Επαληθεύστε το λογαριασμό σας χρησιμοποιώντας τον τραπεζικό σας λογαριασμό

    Απλώς προσθέστε και επιβεβαιώστε έναν τραπεζικό λογαριασμό. Το PayPal θα αποστείλει στο λογαριασμό σας δύο μικρές καταθέσεις. Καταχωρήστε αυτές τις καταθέσεις στην τοποθεσία του PayPal στο Web. Απαντήστε σε μια σύντομη κλήση επιβεβαίωσης από την υπηρεσία ελέγχου ταυτότητας τρίτου μέρους του PayPal για την επικύρωση των στοιχείων σας, και είστε έτοιμοι.

  • Πόσο καιρό χρειάζεται η επεξεργασία μιας πληρωμής χρησιμοποιώντας τον τραπεζικό σας λογαριασμό;

    Όταν συνδέεται ένας τραπεζικός λογαριασμός με το λογαριασμό σας στο PayPal στον οποίο δεν έχετε διαθέσιμα κεφάλαια, το PayPal θα αντλήσει πρώτα τα χρήματα από την τράπεζά σας. Με αυτόν τον τρόπο πραγματοποιείται ένα τραπεζικό έμβασμα και ενδέχεται να χρειαστούν έως και 3 ημέρες για την ολοκλήρωση της επεξεργασίας της πληρωμής.

  • Επαληθεύστε το λογαριασμό σας χρησιμοποιώντας την πιστωτική σας κάρτα

    Καταχωρήστε τα στοιχεία σας στο PayPal. Θα πραγματοποιηθούν δύο μικρές χρεώσεις στην κάρτα σας. Επιστρέψτε στο PayPal και καταχωρήστε αυτές τις χρεώσεις μαζί με τον αντίστοιχο κώδικα όπως εμφανίζονται στο αντίγραφο κίνησης της πιστωτικής σας κάρτας. Θα λάβετε επιστροφή του ποσού των χρεώσεων και ο λογαριασμός σας θα επαληθευτεί.

  • Πόσο καιρό χρειάζεται η επεξεργασία μιας πληρωμής χρησιμοποιώντας την πιστωτική σας κάρτα;

    Εάν έχετε πιστωτική/χρεωστική κάρτα συνδεδεμένη με το λογαριασμό σας στο PayPal, η πληρωμή γίνεται άμεσα.

Πραγματικός λογαριασμός
Ανοίξτε ένα λογαριασμό και αποκτήστε πρόσβαση στη μεγάλη ποικιλία μέσων CFD.$25 μπόνους μετρητά Δεν απαιτείται κατάθεση.
*Ισχύουν όροι
Οι συναλλαγές σε CFD ενέχουν σημαντικό κίνδυνο απώλειας κεφαλαίων. Οι συναλλαγές με FX/CFD ενέχουν σημαντικά επίπεδα κινδύνου και υπάρχει η πιθανότητα να χάσετε όλο το επενδεδυμένο σας κεφάλαιο. Βεβαιωθείτε ότι έχετε κατανοήσει τους κινδύνους που υφίστανται.